Help Registreren

Klein maar fijn: de meldingen zijn er!

Nieuwe notificaties in Jimdo menu

Een nieuwe reactie op je blog? Een nieuwe bestelling in je webwinkel? Dankzij de nieuwe meldingen ben je altijd in real-time op de hoogte als er iets gebeurt op je website. En als je een JimdoPro of JimdoBusiness pakket hebt, vind je nu ook een nieuwe en eenvoudige supportomgeving in je menu.


Altijd up-to-date

Deze nieuwe meldingen zijn je persoonlijke berichtenservice. Of het nu gaat om nieuwe bestellingen, nieuwe bijdragen in je gastenboek of om reacties op je blog—dankzij de meldingen weet je het meteen als er iets spannends op je website gebeurt.

Misschien heb je het al gezien: Als je inlogt op je Jimdo-website, zie je rechts bovenaan een belletje. Als er nieuws is, zie je daar in een blauwe cirkel met het aantal nieuwe meldingen. Als je op het belletje klikt, krijg je een voorbeeld te zien en word je meteen naar het gedeelte van je website gebracht waar je het kunt bekijken.

Nieuwe notificaties Jimdo menu
Je vindt al je nieuwe meldingen via het bel icoontje.

Nieuwe categorie “vraag stellen”

 JimdoPro- en JimdoBusiness-gebruikers vinden bovendien een nieuwe categorie met de naam “vraag stellen” in hun menu. Hier kun je alle vragen die je ons gesteld hebt, en onze antwoorden op één plek. Je kunt ze dus teruglezen wanneer je wilt. Heb je een nieuwe vraag die we nog niet beantwoord hebben in de artikelen in ons Support Center? Dan kun je ons vinden via “vraag stellen” in het menu en direct je vraag stellen. Zodra je vraag beantwoord is, kun je hem als “opgelost” markeren, of heropenen als je nog vragen hebt.

Vrag stelen in Jimdo menu
Het nieuwe item “vraag stellen” in het menu

Wat denk je van de nieuwe meldingen? Laat het ons weten in de commentaren!

FEM EGGERS

Allrounder


Commentaar schrijven

Commentaren: 25
  • #1

    Ed Kieckens (woensdag, 19 april 2017 11:51)

    TOP bezig mensen!!! Dank!

  • #2

    nis (woensdag, 19 april 2017 15:10)

    Top de nieuwe notificaties , alleen even vergeten wat ik wou weten . De vraag komt wel weer terug . Verder thanks for let us know over de nieuwe dingen . Biggup van nis .

  • #3

    Marc (woensdag, 19 april 2017 21:25)

    Altijd gemakkelijk om je meldingen op deze manier zeker te zien! Top!

  • #4

    Aloijs (donderdag, 20 april 2017 09:20)

    Helemaal Top,

  • #5

    Marloes (donderdag, 20 april 2017 09:35)

    Super en duidelijk!

  • #6

    Denudt Eric (donderdag, 20 april 2017 09:40)

    Kan men een teller op de website plaatsen?

  • #7

    Jimdo Nederland (donderdag, 20 april 2017 09:50)

    Hoi Eric, je kan een teller door middel van een widget op je website plaatsen! Wil je daar nu meer over weten stuur ons dan even een mailtje naar support@jimdo.nl en dan helpen we je hier graag mee verder!

    Vriendelijke groet!
    Naida lugonjic

  • #8

    Irmgard (donderdag, 20 april 2017 14:20)

    Heel handig! Goed bezig!

  • #9

    Jean Vankan (donderdag, 20 april 2017 20:13)

    TOP MENSEN HET WORDT STEEDS BETER.!!

  • #10

    Wim (donderdag, 20 april 2017 21:35)

    Super! Het blijft beter en beter worden!!

  • #11

    Charlotte (vrijdag, 21 april 2017 14:46)

    Goeoeoeoeeod!

  • #12

    Gerard Pijnenburg (zondag, 23 april 2017 13:25)

    Kiezen voor JIMDO staat in de TOP-10 van mijn "Juiste beslissingen".
    Ik zeg: goed bezig!!!

  • #13

    Britt (dinsdag, 25 april 2017 15:47)

    Super, hartelijk dank voor deze toevoeging!!

  • #14

    Luc Horbach (woensdag, 26 april 2017 08:15)

    Bijna alle wijzigingen vallen wat mij betreft onder de categorie verbeteringen! Ben zeer te spreken over Jimdo!

  • #15

    Monique (woensdag, 26 april 2017 13:36)

    Fijne toevoeging.

  • #16

    G.G. Niemeijer (vrijdag, 28 april 2017 10:53)

    Ben nieuwe gebruiker/webmaster.
    Ga direct een vraag stellen. Pronto.

  • #17

    Rody Bauer (zaterdag, 29 april 2017 15:48)

    Beste Jimdo,
    Ik vind het belachelijk als je een vraag hebt dat je gelijk een pakket moet aanschaffen om geholpen te kunnen worden. Graag hoor ik een reactie van u.

    Met Vriendelijke Groet,
    Rody Bauer
    P.S. via deze link kunt u een reactie sturen: www.facebook.com/RodyMedia

  • #18

    Jimdo Nederland (dinsdag, 02 mei 2017 15:10)

    Hoi Rody,

    Wanneer je vragen hebt kun je ons altijd een bericht sturen vanaf ons contactformulier: https://nl-help.jimdo.com/contact/. Dit kan ook zonder website!

    We horen graag van je!

    Vriendelijke groet!
    Naida Lugonjic

  • #19

    P.D. van de Velde (dinsdag, 02 mei 2017 20:18)

    Ik had al een Jimdo website opgebouwd. Ging prima. Leuke commentaren via Facebook. Ook had ik een Blog pagina. Wanneer bezoekers nu op de link Blog klikken krijgen ze te zien dat de pagina niet bestaat of dat ze een type fout gemaakt hebben. Voor alle twee klopt dit niet. Onderin (buiten beeld) staat wel een soort archiefje. Via die linkjes komen ze wel bij mijn blogjes. Dat klopt natuurlijk niet. Alles staat aan, heb ik gecontroleerd. Wat is hier gebeurd? Doe ik iets niet goed. Ik heb van alles opnieuw bijgewerkt zoals o.a. de voorvertoning. Maar dit helpt allemaal niets.

  • #20

    P.D. van de Velde (dinsdag, 02 mei 2017 20:20)

    Zie melding #19. Je moet wel nog even doorklikken naar "Lees meer". Dan gaat het fout.
    Vriendelijke groet,
    Paul

  • #21

    Jimdo Nederland (woensdag, 03 mei 2017 09:50)

    Hoi Paul,

    we zijn ervan op de hoogte dat dit gebeurd en werken eraan dit zo snel mogelijk op te lossen! Mocht je nog verdere vragen hierover hebben stuur ons even een mailtje naar de support en dan helpen we je via de mail verder :).

    Vriendelijke groet!

  • #22

    Ans Houben (donderdag, 11 mei 2017 19:53)

    Na 3 jaar ploegen en ploeteren met Wordpress als ZZP-er, heb ik voor mijn nieuw te starten bedrijf Mi Cuento Reizen, nu gekozen - na veel loftuitingen van anderen - voor Jimdo. Wat een verádeming! Wat werkt het allemaal supergemakkelijk en wat ziet het er allemaal mooi en professioneel uit. Ik ben er erg blij mee, en heb geen moment getwijfeld om gelijk te upgraden. Heel erg blij mee!

  • #23

    Hinke Brons (vrijdag, 19 mei 2017 21:44)

    Beste,
    Hoe maak je een inlogpagina voor leden?
    Vriendelijke groet,
    Hinke Brons

  • #24

    Mirjam Burer (donderdag, 25 mei 2017 15:43)

    fantastisch, het wordt steeds mooier en comfortabeler..!

  • #25

    Blokhuispoort (donderdag, 13 juli 2017 12:07)

    Mooie optie, wij zijn zeer tevreden met JimdoPro.
    Willem Helfrich Stichting Blokhuispoort