Herroeping

Was Jimdo toch niet wat je ervan verwachtte? Zonde! Maar, dat kan gebeuren. Je kunt dan je betaalde pakket herroepen.

Wat is een herroeping?

Na het kopen heb je 14 dagen de mogelijkheid om te besluiten dat je toch niet wilt kopen. Dat is een Europees recht en daarnaast vinden we het ook wel zo netjes.

Hoe kan ik dan een herroeping doorgeven?

Dat kan schriftelijk:

 

  • download bijvoorbeeld dit modelformulier en mail dat naar billing@jimdo.nl
  • of vul het formulier in onderaan deze pagina
  • of schrijf ouderwets een brief (die kan naar Jimdo GmbH, Stresemannstr. 375, 22761 Hamburg, Duitsland)

 

Mailen is het snelst, maar een echte papieren brief heeft natuurlijk ook z’n charme.

En moet ik dan zeggen waarom ik wil herroepen?

Nee, dat hoeft niet. Het mag natuurlijk wel. We zijn er zelfs erg nieuwsgierig naar, want je kunt ons vast goed vertellen wat we in de toekomst beter kunnen doen. (hint, hint :))

Wat doen jullie als ik mijn herroeping doorgeef?

Wij geven je je geld terug. Dat doen we binnen 14 dagen via de betaalmethode waarmee je betaald hebt.

Wat gebeurt er met mijn website bij een herroeping?

Je website blijft bestaan. Maar de upgrade naar een betaald pakket wordt teruggedraaid. De site gaat terug naar het gratis JimdoFree pakket. Je kunt met de gratis website blijven werken, of je kunt hem verwijderen.


Als je een domeinnaam naar ons had verhuisd, kun je die naar een andere provider verhuizen. Als je bij een domein mailadressen hebt aangemaakt, verhuizen die niet mee. Denk er dus aan om je mails en contacten op te slaan. 


Als je een domeinnaam niet verhuist, verwijderen we die.

Het is me toch nog niet helemaal duidelijk. Kan ik een vraag stellen?

Ja, natuurlijk kan dat. Hieronder vind je een formulier. Vul dat in en verstuur het. Wij lezen je mail en helpen je verder. Dat doen we graag, dus aarzel niet om te schrijven. 

Kan ik in dat formulier ook mijn herroeping doorgeven?

Ja, dat kan. Dat werkt wel zo snel. 

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.